Community
.. / Telecom / go to page: 1 | 2 | Volgende
IPhone
piwipo

piwipo

Status: Offline
1 - 10/01/07, 21:50

De iphone is er. Wat vinden jullie ervan?
http://www.apple.com/iphone/
ik denk dat 't weer een schot in de roos zal worden, gewoon al qua gebruiksvriendelijkheid. De prijs is 499$ voor 1 met 4GB en 599$ voor 1 met 8GB. Misschien nog vrij duur, maar aan de andere kant is 't ipod, telefoon en veel andere functies in 1.

nekra

nekra

2 - 10/01/07, 23:12

Een veel te duur gadget, met batterijproblemen.

WarlockNT

WarlockNT

3 - 11/01/07, 10:27

Ziet er heel leuk uit. En de prijs is duur, maar valt toch nog redelijk mee. Als je Ipod Shuffle of Nano + gsm met internetfunctie etc. zou kopen zou het ook niet supergoedkoop zijn.

De batterijduur: 5 uur beltijd en 16 uur muziek beluisteren. Dat is niet enorm veel, lijkt me een toestel dat bij intensief gebruik elke dag of om de 2 dagen moet opgeladen worden.

Maar het zal wel verkopen. De 'hipheidsfactor' van Apple en Ipod telt ook.

piwipo

piwipo

4 - 11/01/07, 20:33

ik denk dat er niet meer te krijgen is uit een draagbare batterij. 't moet ook compact blijven + een OS draaien. 16u vind ik dan wel een 'normale' duur. Ik denk dat 't weer een schot in de roos zal zijn, gewoon al door de koppeling van de ipod eraan, die zo al overal bekend is.

Don Pedrovich

Don Pedrovich

5 - 11/01/07, 22:42

Ik ben vooral ook bang voor krassen in het scherm, aangezien ik mijn gsm meestal samen met mijn sleutels in m'n broekzak steek. En als ik dan aan de grote krasgevoeligheid denk van de nano ...

.. / Telecom / go to page: 1 | 2 | Volgende

User name :
Password :
Wachtwoord vergeten?
Nieuwe gebruiker registreren

Forum 

latest discussions

Copyright Best of Publishing 2010 - Acceptable use policy - Disclaimer - Help - Designed & powered by ox2